۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   لوازم خانگی   لوازم پخت و پز   تابه برقی لیون LR-JP3018
تابه برقی لیون LR-JP3018
تابه برقی لیون LR-JP3018
تابه برقی لیون LR-JP3018
تابه برقی لیون LR-JP3018

تابه برقی لیون LR-JP3018

 تعداد
۱
 قیمت
۵,۵۹۰,۰۰۰ تومان

این محصول علاوه بر این که یک  تابه برقی است با توجه به سینی های داخلی اش امکان پخت انواع پنکیک و گریل خوراکی ها بدون روغن را نیز فراهم می کند و می توان گفت با خرید این محصول ۳ کالای کاربردی را در قالب یک کالا تهیه کرده اید . جنس این تابه از بدنه فلزی و پوشش نچسب میباشد و بدون روغن، غذا آماده خواهد شد.

اجزای این محصول  به راحتی قابل شست و شو و جدا شدن است. یکی از ویژگی های دیگر  این محصول  دقت در طراحی و در نظر گرفتن پایه های ضد لغزش می باشد که به راحتی می توان بر روی تمام سطوح از جمله شیشه و سنگ و سرامیک قرار گیرد.

با استفاده از تابه برقی لیون LR-JP3018 با عمل کرد سریع و آسان می توانید خوراکیهارا  تفت دهید، بپزید، کباب کنید. در واقع تابه برقی لیون LR-JP3018 یک وسیله چند کاره در پوشش یک محصول می باشد. تابه برقی لیون  دارای یک  دکمه و چند حالت طبخ مختلف است.

لیون محصول خاص و بی نظیر از نظر کیفیت ودوام و زیبا ارائه نموده  است. این محصول بر خلاف محصولات مشابه با ساختار زیبا و هماهنگ خود و تناسب در پخش حرارت غذایی کامل و به صورت یکنواخت پخت و آماده کرده است. تابه برقی لیون LR-JP3018 با اشغال فضای کم و حمل راحت باعث می شود تا با خیالی آسوده و راحت در سفرها و تفریحات  خود از آن استفاده کنید . در واقع  غذایی که داخل تابه برقی قرار گرفته میشود برای مدتی گرم خواهد ماند.

چرا تابه برقی لیون LR-JP3018 بخریم؟

اگه شما هم جز آن دسته از افراد می باشید که علاقه مند به غذا های سرخ کردنی و فست فود ها هستید. و به سلامت و تناسب اندام خود اهمیت می دهید تابه برقی لیون LR-JP3018  یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود .این تابه با عملکرد ویژه و خاص بدون روغن و پالم غذایی خوشمزه را ارائه می دهد. برای افرادی که دارای رژیم های خاص و بدون چربی هستن تابه برقی لیون LR-JP3018  می تواند یک انتخاب عالی باشد.

برندشیائومی
وزن3.3 کیلوگرم
ارتفاع138 میلی متر
پهنا337 میلی متر
عمق25 میلی متر
ولتاژ220V
توان1200W
  امتیاز کاربران به:

تابه برقی لیون LR-JP3018

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط